sedna_diary

FFVIXと勉強ブログ

顔面崩壊

A very young person suddenly started announcing what I liked.

とても若い人が突然、私の好きなところを発表しだした。

 

I was pretty upset in my heart, but I kept my poker face.

私は内心かなり動揺していたが、ポーカーフェイスを保った。

 

"Third place!"

「第三位!」

 

(Ranking formula?)

(え、ランキング式かい)

 

"Smile!"

「笑顔なところ!」

 

"Second place! Where you say" Thank you "! "

「第二位!ありがとうっていってくれるところ!」

 

"The first place is ... Dorururururururu ..."

「第一位は‥ドルルルルルルル‥」

 

"Dan! You are studying and exercising hard!"

「ダン!勉強や運動を頑張ってるところ!」

 

sedna "Ah, ah ... thank you ..."

sedna「あ、あぁ‥うんありがと‥

 

I think my face has collapsed.

私は顔面が崩壊してたと思う。

 

That's how I looked to you.

君にはそういう風に映っていたんだね。

 

 

f:id:sedna_Output:20201031202902p:plain