sedna_diary

FFVIXと勉強ブログ

人に優しくするって

I am kind to myself, and if I forgive, I can be kind to people.

自分に優しく、許すと 人にも優しくできる。

 

If I say "goodbye", you will cry and chase after you.

「さよなら」と突き放せば、泣いてあわてて追いかけてくる。

 

If I open my hands to "come", you will gladly jump in.

「おいで」と両手を広げれば、喜んで飛び込んでくる。

 

If you say "I want another person"

君が「別の人がいい」といえば

 

I say "you are good".

私は「君がいい」という。

 

You laugh and rejoice.

君は照れ笑いして喜ぶ。

 

If I say everything is positive, everyone will jump in with a smile.

全部プラスにしていえば、みんな笑顔で飛び込んでくる。

 

I wonder why I didn't realize such an easy thing.

どうしてこんな簡単なことに気づかなかったのだろう。

 

I am kind to myself, and if I forgive, I can be kind to people.

自分に優しく、許すこと。人にも優しくできる。

 

Well, that's what it means to be kind to people.

そうか 優しくするってそういうことだったんだ。

 

f:id:sedna_Output:20201113222515p:plain

 

wonder 不思議 驚き

realize 気づく

such こんな

Well, そうか